FSHD Daniel

Fantastiska sommar!

Den här sommaren slår förra sommaren med råge! Men det är klart, det krävs inte så mycket för att slå förra sommaren då den tog slut efter knappt två veckor... men ändå, jag tycker den här sommaren varit kanon hittills!

Mycket av den positiva känslan jag har nu grundar sig i det lyckorus jag fick sedan jag började köra bil igen. Lever helt och hållet på det nu. Jag har nästan letat efter anledningar bara för att få köra, desto längre bort desto bättre. Jag tror jag varit ute och åkt nästan varje dag sedan vi fick bilen, och det har lett till ett par roliga små dagsturer.

I onsdags hämtade jag upp syrran för lunch på Vänga kvarn, mycket trevligt! Igår var jag och Carro sugna på fika. Olyckligtvis var alla caféer i Borås med omnejd tillfälligt stängda, så jag fick köra hela vägen till Vara för fika på Conditori Nordpolen. Himla otur att vi fick åka så långt för att fika... Det är sjukt kul att köra!

Sommaren fortsätter och imorgon blir det Håkan Hellström på Ullevi! Ska bli fantastiskt roligt!

Ha de gött!

Syrran på Vänga kvarn
 
Uteservering på Conditori Nordpolen
 
Gofika!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress