FSHD Daniel

Tråkig vecka och sommaruppehåll

I det stora hela har det varit en sjukt tråkig vecka. Förra söndagen spelade vi mot IFK Eskilstuna hemma på Ramnavallen. Under hela dagen hade det regnat från och till och jag hade hittills precis klarat mig ifrån att bli blöt. 10min innan avspark kom det en monsun regnskur. Jag blev dyngsur och fick inte på mig torra kläder förrän drygt två timmar senare. Jag tror det lade grunden till en förskylning.
Inget jobb på måndagen pga jätte ont i halsen. På tisdagen trotsade jag sjukmåendet och tänkte att jobba bara ytterst ett par timmar och gå på vårsäsongens sista träning måste jag orka. Det skulle jag kanske inte ha gjort. Under natten fick jag sedan feber som däckade mig under både onsdagen och igår.

Min bästa vän i veckan!
 

Idag mår jag bättre och jag har varit på hjälpmedelscentralen och gjort inställningar på min nya anpassade rullstol. Jag får min nya racer i nästa vecka, bilder kommer senare. Ikväll blir det lugnt, pappa kommer med pizza!

Vårsäsongens sista träning och match spelades denna veckan, vilket innebär sommaruppehåll till 30 juli. Jag tror jag pratar för samtliga spelare och ledare i laget när jag säger att det ska bli skönt med ett par veckors uppehåll!

Bilden är från när vi mötte Åtvidaberg i maj
 
 

Trevlig helg! Ha de gött!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress