FSHD Daniel

Norrby IF

Bra dag! Träning och fotboll är mitt största intresse i livet, alla kategorier. Jag tycker det är väldigt roligt att vara engagerad i en förening och att vara ledare. Det är så solklart att det vi håller på med är något bra för hela samhället och resultaten de senaste åren har visat på tydliga framsteg. Framförallt ungdomsidrott och ungdomsutveckling, ger mig personligen väldigt mycket.

Det har varit en sjukt lång, seg och frustrerande process, men idag blev det äntligen klart. Från och med 1 november är jag anställd på Norrby IFs kontor på 25%. Det känns som att jag har hittat rätt. Att jobba i en idrottsförening passar mig hur bra som helst. Jag är glad och man ska ta vara på och njuta av de glada stunderna. Jag skiter i att det är en tisdag, nu ska jag ha en whiskey!

Ha de gött!

Anonym

Äntligen kom ett positivt svar! Du har verkligen kämpat för det här. GRATTIS!!! mamma

Svar: Tack äiti
FSHD Daniel

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress