FSHD Daniel

Äntligen helg!

Som jag nämnt tidigare, har jag de senaste veckorna uppnått någon form av nytt rekord inom trötthet. Vet inte om jag någonsin känt av sådan här både fysisk- och mentaltrötthet tidigare. De senaste två veckorna har jag försökt göra så lite som möjligt, även om det i slutändan ändå inte har blivit så lite. Men nu känner jag att tröttheten börjar minska lite i alla fall vilket är väldigt skönt! Jag hoppas att jag i nästa vecka ska orka ta mig ut 1-2ggr, utan att energin ska ta slut fullständigt. Det är planen, hur det blir i slutändan återstå att se i nästa vecka. Fortsättning följer! Äntligen helg igen, underbart är ordet! Har bestämt mig för att stänga av hjärnan och bara tänka på att ha det gött. Jag hoppas det funkar.

Ha de gött!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress