FSHD Daniel

Ny energi
 
Tänk att man nästan kan glömma av hur det känns att känna solen i ansiktet. Det här fina vädret kom inte en dag för tidigt. Jag skulle ljuga om jag sa att det bedrövliga vädret som varit inte har påverkat mig också. Självklart har det gjort det. Att det är grått och mörkt dygnet runt gör saker och ting inte lättare om man säger så. Så jag behöver inte också bidra genom att berätta hur tungt och segt allt känns när det är så mörkt. Det löser alla andra så bra ändå. Människor är bra på att hälla bensin på elden och sprida negativa nyheter. Känns nästan som det varit mass depression i Sverige i november. Jag hoppas att så många som möjligt verkligen tar vara på möjligheten nu när den äntligen kommer och försöker samla så mycket ny energi som det bara går den här helgen!
 
Ha de gött!
 

Jenniey Love

Ja, solen och framför allt den lilla snön som kommit får det verkligen att ljusna lite utomhus. Jag blev så glad igår och idag när jag vakna upp och såg hur solen lyste in. Det är så vackert när solen lyser mot snön som glittrar också. kramiz<3

Svar: Verkligen jättefint ute! 😄
FSHD Daniel

Elisabet :)

Jag tror att vi alla är beroende av ljuset. Det behövs inte så mycket för att göra stor skillnad. Hoppas att du har möjlighet att "tanka ljus" nu... Det är vad jag försöker göra. :)

Svar: Absolut, så är det. Har varit ute en timma idag, blir nog något liknande imorgon 😄👍☀️
FSHD Daniel

Sara

Fantastisk att solen visade sig, hoppas den fortsätter göra det mer framöver :)

Svar: Håller med dig! 😊
FSHD Daniel

Annika

Vilken vacker bild på naturen, ja det är skönt de dagar som det är sol. Allt går så mycket lättare då.

Svar: Det är underbart nu när det äntligen kommit lite bra väder! 😊☀️
FSHD Daniel

Lisa

Vi hade också lite sol härom dagen och man kände sig som en ny människa. Ljuset påverkar en verkligen :)

Svar: Ljuset gör allt lättare, men man kan inte lägga sig ner och dö bara för att det varit dåligt väder 😊
FSHD Daniel

Annie - Stora Små Äventyr

Ja, det är helt magiskt vad solen kan tillföra energi :D

Svar: Absolut! Men man måste göra så gott man kan även när det inte är bra väder :)
FSHD Daniel

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress