FSHD Daniel

Ny vecka nytt schema

Första veckan slut. Det har tagit några dagar att komma in i allt nytt här. Man har ett schema att gå efter, man sover inte hemma och framförallt all den träning som man inte gör i närheten av lika mycket hemma. I torsdags var jag helt slut, mådde nästan illa och hade något som liknar spänningshuvudvärk. Jag som väldigt sällan brukar ha huvudvärk. Det var svårt att fokusera över huvud taget. Vilade ganska mycket de sista dagarna och över helgen. Nu känns det bättre och jag hoppas på att nästa vecka blir bättre. Om jag inte missminner mig, så tror jag att jag kände liknande för två år sedan. Att första veckan är jobbig och innebär stor omställning och att det sedan blir bättre. 

Ny vecka med nytt schema med start imorgon. Ganska stor skillnad i schemat jämfört med första veckan. Mindre inplanerade träningspass i förväg, mer öppen tid då jag mer kan välja själv om jag antingen vill vila eller träna. Jag hoppas att den startsträcka jag behövt nu är förbi och att det kommer bli bättre med start imorgon!

Ha de gött!

Åsa

Ser att du har Yoga på schemat :) Jag gillar yoga men eftersom jag är stel som ett kylskåp får jag kämpa ganska så hårt för att lyckas :) Önskar dig en härlig vecka på alla sätt!

Svar: Förra veckan var första gången någonsin som jag provade på Yoga. Haha, jag är också stel som ett kylskåp och de flesta av oss sitter i arbetsstolar eller rullstolar. Man får göra så gott man kan, men det var skönt och ska bli roligt att prova på även denna vecka :)
FSHD Daniel

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Usch vad jobbigt med huvudvärk. Jag har det ganska ofta faktiskt

Svar: Ja, det var en mycket märklig huvudvärk, men som tur var släppte den samma dag :) Okej, förstår att det kan vara jobbigt...
FSHD Daniel

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress