FSHD Daniel

13:e badet

Hur går det med nyårslöftena? Eller ni kanske inte kör nyårslöften, utan mer försöker satsa på långsiktig förändring oavsett när på året det är? Folk tänker och gör olika. Jag gör det sistnämnda och är nöjd över mig själv att jag kommit igång ordentligt och fortsätter med det jag vill förändra. Har kört vattenträning 2ggr/veckan i några veckor nu, rekommenderar alla människor att göra det. 13:e badet idag. Ute-schema har jag kört med sedan november. Förresten, söker jag fortfarande efter en ute-kompis. Ingen har meddelat sig vara intresserad. Tråkigt tycker jag, eftersom jag vet att det inte bara är jag som mår bra av att vara ute mer än vad man vanligtvis brukar vara. Ny 4 veckors-aktivitetskalender sedan i måndags. Det är upp till mig att fylla i de flesta utav dagarna med antingen ute/bencykel eller bad. Vill man förändra sig är det bara att kavla upp ärmarna, finns inte så mycket annat att göra :)

Ha de gött!

13:e badet idag
 
Ny aktivitetskalender
Jennifer

Jag har kört mål, som jag kämpar för fullt med!

Svar: Härligt! 😊👍
FSHD Daniel

Anonym

Fint att du tränar flera gånger i veckan! BRA JOBBAT! mamma👍

Svar: Tack mamma 😊
FSHD Daniel

Karsten

Kör hårt ;-) Ja det med att ta sig sammen är inte lätt.
Jag hoppas att jag får tillbaka min motivation nu när jag ska på Vintersol på Teneriffa i 4 v från 9/2. När jag kommer hem igen 8/3 då hoppas jag på att våren är kommit till Sverige och jag då är i bra form. Då är det lättare att försätta efter 4 v hård träning i värmen.
Det har varit svårt att riktigt träna mer än den ena gången hos sjukgymnasten i veckan här i vinter. Där har varit för mycket värk och ingen ork till det. Men nu ska det bli ändring på det!!
Lycka till med din träning :-)
Mvh
Karsten från Skaraborg med FSHD

Svar: Hoppas du får en härlig och bra rehabperiod på vintersol! Det är inte alltid lätt, men jag tycker ofta att rörlighet gör att viss smärta och stelhet minskar. Man får göra det man tror är bäst 😊
FSHD Daniel

Liza S.

Då hoppas jag att du hittar en ute kompis snart! Lycka till med din träning, bra jobbat!
Ha en fortsatt trevlig dag! Mvh Liza

Svar: Tack, det hoppas jag med. Detsamma! 😊
FSHD Daniel

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress